עין חרדלית מיקום. עין חרדלית מיקום

על הגדה הצפונית של הנחל, ליד מושב , נמצא ה שהוא מבנה גדול 25 במרום האתר נובע מעין שמימיו שמשו להשקיית שורות של מדרגות חקלאיות
כניסה דרך כביש עפר מצד ימין של הדרך עצי דולב ענקיים מצילים על הנחל וסביבתו

נחל כזיב

מין עץ זה צומח בר בישראל רק בגליל.

עין חרדלית מיקום
ההליכה בנחל נוחה ונעימה מאוד
מאגר גלעד טיול מושלם ברמות מנשה
עומק המים ינוע ברוב הדרך מגובה קרסוליים לגובה בירכיים
עין חרדלית מיקום
בעבר מי המעיין נשאבו, אך מאז 2006 הם זורמים לנחל
בואו לכאן בימי אמצע השבוע ומומלץ מאוד בשעות הבוקר ואז תזכו לשהיה קצרה בגן העדן המקומי שלנו לאחר כחצי קילומטר ניצבת מימין טחנת קמח עתיקה טאחונת ערפג'יה
סימון שבילים: שביל בגדות הנחל מסומן ירוק הליכה בנחל לא מסומנת לפי החוקרים שסקרו אותה, לא הייתה שום סיבה לצָיָר לצָיֶיר את הציור במקום שלא עוברים בו בני אדם

עין חרדלית

סעו בזהירות בדרך צרה ומשובשת זו עד שתגיעו לרחבת חניה שהכשירה רשות שמורות הטבע.

כיף בישראל
מומלץ להצטייד בפנס, אולר ומקלות הליכה וחשוב לקחת איתכם ערכת עזרה ראשונה בסיסית וטלפון נייד טעון ואף מטען חיצוני
מאגר גלעד טיול מושלם ברמות מנשה
חלק גדול ממי המעיין נשאב כדי לספק מי שתייה לתושבי האזור, אך חלק מהם מוחזרים לערוץ הנחל, וכך נשמרת וכך נשמרת סביבת החיים הטבעית שלו
עין חרדלית בנחל כזיב
עין טמיר עצמו מגיח מתוך נקרה עמוקה ומימיו זורמים אל משטחי סלע לבנים וחלקים
עץ אחר שכדאי לשים לב אליו הוא אדר סורי זה הזמן להמשיך בהליכה מתונה לכיוון המאגר, ברגע שתבחינו בגדר התוחמת את המאגר עם שלט האוסר על הכניסה לתוכו, עליכם להמשיך בהליכה לצידה של הגדר
לינה בשטח פארק גורן: בפארק כמה חניונים ללינת לילה נחל כזיב, מים זורמים כל השנה פינת נחל קסום — גן עדן קטן

עין חרדלית בנחל כזיב

מגיעים לנהריה - בצומת הראשית ליד קניון ארנה - פונים ימינה ונוסעים ישר עד צומת כברי.